niedziela, 10 czerwca 2012

Zawieszka

- tym razem zajęłam się frywolitką i oto są efekty :) z racji tego że nie mam zbliżonych kolorystycznie kordonków zawieszka ta jest w kontrastowych kolorach :) oczywiście brakuje jeszcze łańcuszka ale ten powstanie dopiero za parę dni :P ( nie lubię robić łańcuszków bo dla mnie są za monotonne ) no i chciałabym do tego zrobić jeszcze przekładaną bransoletkę ale muszę najpierw zlokalizować wzór na nią ( gdzieś na dysku...) - 


         Photobucket

szukając schematu znalazłam fotkę kompletu frywolitkowego i łańcuszka jakie robiłam rok temu ( jak ten czas leci...szok) jakoś nie najlepsza ale nie mam możliwości ponownego obfocenia tych frywolitek ponieważ były to prezenty urodzinowe :)
        Photobucket


         Photobucket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz