poniedziałek, 10 lutego 2014

Pampersowa niespodzianka

Kilka dni temu kuzynce męża urodził się syn - Michałek :) i to dla niego postanowiłam stworzyć oryginalną pampersową niespodziankę. Na rosyjskich stronach jest pełno instrukcji i tak naprawdę miałam dylemat czy wybrać tort czy motor.
Najpierw zakupiłam potrzebne akcesoria:

        photo ewcia24motorpampersowy_zps1e8ba08e.jpg 

a potem wybór padł na motor i tak po jakiś dwóch godzinach powstała pampersowa niespodzianka :)

        photo ewcia24motorpampersowybok_zps82cc8e45.jpg

i widok z przodu

        photo ewcia24motorpampersowyprzoacuted_zps40d84e35.jpg

Motor przeszedł kilka ulepszeń ( tzn. pieluszkowy reflektor zamieniłam na puder a pacynkę na misia i tak oto wygląda ostateczna wersja )

        photo pieluszak2_zps88ad0366.jpg

        photo pieluszak_zps6dac5415.jpg

        photo pieluszak1_zps75b3f207.jpg

Mam nadzieję że się będzie podobał :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz