sobota, 22 kwietnia 2017

6 tysięcy elementów

Tytuł sugeruje że tym razem wykonuję jakiś mega projekt i tak naprawdę to on jest mega ale chodzi mi "tylko" o puzzle :) to są pierwsze puzzle takiej wielkości jakie układałam i z faktu tego że ułożenie ich zajęło mi prawie dwa miesiące znalazły się w osobnym poście na moim blogu. Wymiary ułożonego obrazka który przedstawia zamek Neuschwanstein to 120 cm na 170 cm. Mój sposób na takie duże obrazy to układanie ich na podłodze a następnie przykrywanie ich dywanem bądź kawałkiem gumolitu.

Zaczynam

      puzzle 1

 Po prawej widać mój zwinięty gumolit

      puzzle2

 Powoli do przodu

      puzzle3



 Poszłam na łatwiznę ( tak myślałam ) i w pierwszej kolejności zabrałam się za niebo czyli różne odcienie niebieskiego

      puzzle4

 A tak naprawdę zielony dół mnie pokonał....

     puzzle5

 W końcu upragniony "koniec"

      puzzle6

 I takie tam porównanie telefonu z wielkością całego obrazu

      puzzle7

Myślę że to jest maksymalna wielkość puzzli jaką mogę układać w pokoju a na 12 300 elementów zdecydowanie nie mam miejsca a tym bardziej cierpliwości.... chociaż dopiero jak ułożyłam wszystko to znalazłam forum puzlomaniaków i teraz wiem że większe obrazy po prostu składają się z powtarzających się układów poszczególnych elementów, moje puzzle to dwie sekwencje po 3 tysiące... ( ale to się okazało dopiero jak ułożyłam wszystko a gdybym to wiedziała wcześniej jakim ułatwieniem byłaby ta wiedza... ) no ale nic straconego może za kilkanaście miesięcy znowu do nich wrócę... czas pokaże...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz