piątek, 2 marca 2012

Decoupage :)

Jakiś czas temu przez przypadek trafiłam na bloga Małgosi potem pochwaliłam się jej moimi frywolitkami i ona zaproponowała małą wymiankę :) Ja wysłałam jej kilka koszulek frywolitkowych a w zamian wczoraj dostałam śliczne jajka w tym jedno duże zrobione techniką decupage ( jak na razie ta technika dla mnie to czarna magia więc podziwiam dzieła innych :P ale kto wie może kiedyś... )

oto jajeczka od Małgosi

       jajka
Dziękuję za przesyłkę :) i pozdrawiam cieplutko Małgosię oraz inne osoby zaglądające tutaj :)

3 komentarze:

  1. Piękne jajeczka! Wspaniała ozdoba na święta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu -te dwa małe to też decoupage tylko że mają mniejsze motywy i ponieważ jajka są ozdobne - nie były całe malowane!
    cieszę się jeśli Ci się podobają:)mam nadzieję że tak!
    pozdrawiam

    Gosia www.haftymalgosi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jajeczka dostałaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń