czwartek, 23 lutego 2012

Przygoda z karczochami rozpoczęta

                       Jakiś czas temu trafiłam na blog Małgosi
              dzięki której zaczęła się moja przygoda z karczochami :)
            Najpierw podziwiałam jej prace a potem miałam okazję
                        "nauczyć się" robienia karczochów
        a potem po prostu zaszalałam i zrobiłam zakupy na allegro :)


oto moja pierwsza bombka ( chociaż powinnam napisać bomba bo ma 15 cm wysokości)  i muszę przyznać że jestem z niej zadowolona :)

                   bpmbka-1

tutaj widziana z innej perspektywy

      bombkaiszpilki-1

wiem że święta bombkowe minęły więc jutro na pewno pokażę jajka karczochowe :)

1 komentarz:

  1. witaj Ewciu w naszym blogowym świecie:)
    jestem pierwszym Twoim obserwatorem!!!

    Gosia
    www.haftymalgosi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń